nuffnang

Friday, June 25, 2010

Pergi la cang..


Tahniah...!!
Anda Berjaya Melanjutkan Pelajaran Ke UniMAP.



Alamak..!!

Reaksi pertama saya bila dapat tahu kena sambung belajar dekat Perlis..
Daripada lapan pilihan yang saya bagi, satu pun tak kena.. ayoyo..
Sekali, Perlis dia hantar..

Tapi tak kisah, rezeki di mana-mana. Yang penting jangan cepat mengalah dan berusaha gigih (statement) hahaha..

Mula la, mesej member-member tanya.. "Ko dapat mane dol.?"
Merata juga. KL, Johor, Kedah, Kelantan.. Nasib baik ada member sekolah sekali dapat kat Perlis. Boleh la hidup.. :D

3 tahun je kat Perlis. Tak la lama sangat kn.kn..
Sedih pula nak tinggalkan member-member rapat dekat sini..
Ye la, dalam masa 7 bulan ni tiap-tiap minggu jumpa.
Kadang-kadang seminggu 2, 3 kali.

Takpe la.. Mungkin ini yang terbaik(statement) haha..

"Pergi la cang"





5 comments:

bukan seekor lembu said...

pegi anak mama na. jgn jahat2 na. mama babab nanti. hahahha

Mohd Azdn Jaafar said...

ok mama, ptptn dpt nnti aku renovate rumah kite.. senang nnti bile ko nk kawin mama.. boleh ajak org datang ramai2.. :)

Syida Shukor said...

kita grad sama lah haha .

Mohd Azdn Jaafar said...

syida: hahaha.. cntek la..

fafa..;] said...

ahaha..ku merindui kamu azdn! :'(