nuffnang

Saturday, September 24, 2011

u jump i jump

Dah 2 hari aku terjaga awal. Dalam pukul 4.30 pagi lebih kurang. Terus rasa segar. Perkara pertama yang aku buat, solat Isyak.. hehe.. Lepas makan terus tidur. Mengantuk. Lepas tu aku rendam baju sikit dan siap-siap nak pergi solat Subuh.

Lepas Subuh aku masuk bilik cari 'Kipas Lipas', tapi tak jumpe.. Dalam rumah aku, siapa bangun awal ada kuasa nak pegang 'kipas lipas' ni. haha..

Pukul 7 pagi, aku pun rasa nak basuh baju yang aku rendam pukul 5 pagi tadi.. Masa nak berus baju tu, tiba-tiba keluar seekor makhluk bernama cicak dari celahan baju..

"OPOCOT MAK KAU"

Tekojut den.. Bila tinjau-tinjau dalam baldi, aku nampak lagi seekor tengah terkapai-kapai.. Kalau biar sampai petang mesti dah kembung.. Aku rasa dari sini la orang belajar tentang istilah..

" YOU JUMP, I JUMP.."

No comments: