nuffnang

Tuesday, December 21, 2010

cari makan la brader



Lokasi: Pasar Chow Kit
Masa : Pagi


"Boleh bang?" tanya aku sambil menghampiri seorang lelaki yang sedang menolak kerusi roda. Ada halangan depan kerusi roda tu..

"Eh, eh, eh.." kata lelaki yang duduk atas kerusi roda tu apabila lelaki tadi tu cuba melepasi halangan tu. (banyak sangat 'tu' pon tak boleh gak) haha

"Jangan risau, Superman datang membantu" kata hatiku. haha

Lepas tu aku terus berjalan ke arah motor aku.. Dari jauh aku tengok je gelagat mereka ni..
Sekali buat 'bisnes' daa...
Lelaki yang menolak tadi bagi duit syiling pada lelaki yang duduk atas kerusi roda..
Senang nak bagi baki kot nanti ataupun nak tunjuk kat orang yang lalu lalang, 'bisnes ' dia ni boleh tahan. haha

"Terima kasih ye bang" kata lelaki yang menolak tadi tu apabila lalu di hadapan aku sambil matanya berkata..


"Cari makan la brader..."

2 comments:

Iwan Harianto B Mohd Saad said...

perghhh..
bley buat bisnes ni.. :D
tp kat akhirat sndiri tanggung ar.. ~_~''

Mohd Azdn Jaafar said...

haha..